Результати проведення міського етапу Всеукраїнського конкурсу "Вчимося заповідувати" (2018 р.)

Надрукувати

Згідно з планом проведення міських заходів екологічного напряму на 2018-2019 навчальний рік та з метою залучення юнацької молоді до роботи по збереженню біорізноманіття, вивчення методів оцінки стану природних територій та негативного впливу антропогенних факторів довкілля, активізації природоохоронної роботи та формування екологічного світогляду, учні навчальних закладів міста взяли участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Вчимося заповідувати».
Основним завданням конкурсу є:
- встановлення, вивчення фітоценозу (Червона книга України, Зелена книга України), складання його переліку, картування його місцезростань, розробка заходів охорони в межах територій що досліджувались;
- виявлення та дослідження угрупувань рідкісних, регіонально рідкісних, зникаючих рослин в межах певного регіону з подальшою фіксацією, кількісним аналізом та оцінкою їх стану;
- встановлення основних факторів антропогенного впливу на довкілля, оволодіння методом негативного впливу на рослинний світ;
- просвітницька робота щодо значення збереження червонокнижних видів рослин;
- еколого-краєзнавча робота у сфері природоохоронної діяльності, розроблення методичних рекомендацій з еколого-просвітницької діяльності молоді щодо збереження та відтворення рідкісних видів рослин.
Відповідно до наказу управління освіти Херсонської міської ради №116-Т від 31.08.18 року «Про організацію та проведення масових заходів екологічного напряму позашкільної освіти в навчальних закладах міста Херсона у 2018 – 2019 навчальному році» у даному конкурсі пропонувалось взяти участь загальноосвітнім навчальним закладам: №1, 25, 43, 44, 54, ЦОМ, ФТЛ.
Для участі у конкурсі були надіслані роботи 7 загальноосвітніх навчальних закладів (у 2017 році – 10 закладів) № 4,27,30,31,37,52,ХЦДЮТ.
Учениці Билина Катерина та Лонська Дар’я спеціалізованої школи I-III ступенів № 27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради в рамках конкурсу за допомогою літературних джерел вивчали Червонокнижі рослини Херсонської області. В роботі багато граматичних помилок особливо в назвах червонокнижних рослин.
Також, до конкурсу були підготовлені презентації Мінаковою Анастасією та Кавуньовою Анною.
Вихованка гуртка «Дослідники заповідних стежок Херсонщини» Афанасова Олександра (керівник Муржак Р.Г.) Херсонської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 4 Херсонської міської ради досліджувала особливості використання водних ресурсів України. Матеріал реферативний, дещо не відповідає конкурсу та як для учениці 6 класу стиль написання важкий.
Робота Пласкальної Єлізавети, учениці 9 класу (керівник Токолов В.В.) Херсонської спеціалізованної школи І-ІІІ ступенів №30 з поглибленним вивченнням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської міської ради має практичне дослідження екологічних груп рослин в Александрівському заказнику.
Гурток «Юний еколог» провів дослідження на науково-дослідному відділені «Буркути» Національного природного парку «Олешківські піски». Виконавець роботи Коронін Владислав дослідив рослинний і твариннний світ парку, особливості ландшафту та роботу парку у відновленні Олешківської оази.
Стан популяцій водяного горіха в межах Херсонської області розглянула учениця 9 класу, Ярош Софія (керівник Мороз Т.С.) Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 31 з поглибленим вивчення історії, права та іноземних мов Херсонської міської ради. Робота актуальна, відповідає умовам конкурсу, має власне практичне дослідження.
Учнівський колектив (керівник Гришко Т.П.) Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 52 з поглибленим вивченням української мови Херсонської міської ради представив роботу «Як ми пізнаємо Херсонщину». В роботі були розглянуті об’єкти природно-заповідного фонду Херсонської області.
Вихованці Гуртка «Юні охоронці природи» (керівник Костіна Н.М.) провів дводенну експедицію на території Національного природного парку «Нижньодніпровський» з метою вивчення рослинних угрупувань та тенденції їх скорочення під впливом антропогенного навантаження.
За підсумками роботи комісії переможцями стали:
І місце – Ярош Софія, учениця 9 класу (керівник клубу Токолов Мороз Т.С.) Херсонської спеціалізованої школи I-III ступенів № 31 з поглибленим вивченням історії, права та іноземних мов Херсонської міської ради;
- Пласкальна Єлізавета, учениця 9 класу (керівник Токолов В.В.) Херсонської спеціалізованної школи І-ІІІ ступенів №30 з поглибленним вивченнням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської міської ради.
ІІ місце Вихованці гуртка «Юні охоронці природи» (керівник Костіна Н.М.) Херсонського центру дитячої та юнацької творчості Херсонської міської ради.
ІІІ місце – Коронін Владислав, вихованець гуртка «Юний еколог» (керівник Маляренко Л.С.) Херсонської загальнооосвітньої школи №37 ім. Дробота Херсонської міської ради .
Подякою відзначено учнівський колектив (керівник Гришко Т.П.) Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №52 з поглибленим вивченням української мови Херсонської міської ради.
Роботи, які посіли I, ІІ та ІІІ місце, направлені для участі в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу до комунального закладу «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ради.